جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
نماز جمعه

حوزه / حجت‌الاسلام شیرازی گفت: باید فضای رقابتی قبل از انتخابات را به یک جو رفاقتی و کاملا متحد تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام شیرازی امام جمعه موقت سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) که فرمودند، خداوند محبت امام حسین(ع) را به قلب مومنین پرتاب می‌کند، اظهار داشت: جوانانی که شاید قبل از محرم گناه کار بوده‌اند ولی در عزاداری شرکت می‌کنند این یعنی قطعا خداوند خیر خواه آنان بوده است.

وی با بیان اینکه در مجلس امام حسین(ع) گنهکاران پذیرفته‌ ولی گناه کردن پذیرفته نیست، ادامه داد: آنچه در فضای مجازی ملاحظه‌ کرده‌اید که زنان با کشف حجاب عزاداری می‌کنند قطعا عامدانه بوده و دست دشمن پشت آن است که قصد تخریب و تحقیر محرم امام حسین(ع) را دارند.

حجت‌الاسلام شیرازی، با اشاره به اتمام انتخابات، خاطرنشان کرد: صرفاً برگزاری انتخابات امن و سالم کافی نیست، بلکه باید فضای رقابتی قبل از انتخابات را به یک جو رفاقتی و کاملا متحد تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولین و گروه‌ها باید خیرخواه رئیس‌جمهور منتخب باشند و همه ظرفیت‌های فکری و عملی را به صحنه بیاورند، البته که رئیس جمهور نیز بایستی از این ظرفیت‌های عظیم موجود استفاده کند.

امام جمعه موقت بخش سیراف، با اشاره به اینکه دولت چهاردهم در سیاست خارجی باید در تقویت محور مقاومت و ائتلاف با گروه‌های فعال در حمایت از اسلام و ایستادگی در برابر دشمنان کوشا باشد، ابراز کرد: دولت بایستی در پیمایش کوه دیپلماسی اقتصادی و رسیدن به قله از کشورهای همسایه استفاده کند که غفلت از همسایگان اشتباه راهبردی است.

حجت الاسلام شیرازی، پدیده رئیس جمهور کشی در ایالات متحده را بسیار عجیب دانست و تأکید کرد: تاکنون در آمریکا از ده رئیس جمهور با چهار ترور موفق یا نا موفق همراه بوده که این بار به‌نظر می‌رسد یک نمایش ساختگی بزرگ بود تا بدین وسیله انگشت اتهام به سمت ایران عزیز بگیرد که باید بداند که ما اگر قصد زدن به دشمن داشته باشیم نیازی به این بازی‌ها و حرکات بزدلانه نخواهیم داشت، چرا که جمهوری اسلامی این اندازه قوی شده که مردانه در برابر دشمن بایستد و نیازی به هجوم ناجوانمردانه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha